دوره «‌تربیت کنشگر میدان حجاب و عفاف» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4154070
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

دوره «‌تربیت کنشگر میدان حجاب و عفاف» در کرمان برگزار می‌شود

مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان از برگزاری نخستین دوره «تربیت کنشگر میدان حجاب و عفاف» در کرمان خبر داد و گفت: افزایش دانش علمی و عملی کنشگران حجاب از اهداف برگزاری این دوره است.

دوره ‌تربیت کنشگر میدان حجاب و عفاف در کرمانسحر نژادملایری، مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان از برگزاری دوره «تربیت کنشگر میدان حجاب و عفاف» در کرمان خبر داد و گفت: این دوره برای نخستین بار ویژه بانوان بالای ۱۸ سال، مبلغان، مربیان طرح امین و علاقه‌مندان به موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این دوره دانش علمی و عملی کنشگران حجاب را بالا می‌برد، اظهار کرد: این دوره در دو مرحله مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود که دوره مقدماتی آن در دو روز(۲۶ و ۲۷ تیرماه) به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
نژادملایری ظرفیت دوره را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و با بیان اینکه کسانی که در آزمون دوره مقدماتی قبول شوند می‌توانند در دوره پیشرفته شرکت و گواهی دوره را دریافت کنند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره تربیت کنشگران حجاب و عفاف است تا بانوان برای فعالیت در این حوزه سلیقه‌ای برخورد نکنند بلکه به‌صورت علمی و تخصصی حجاب و عفاف را بشناسند و در حوزه عمل توانمند باشد.
 
مسئول نهضت پیشرفت بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: دوره «‌تربیت کنشگر میدان حجاب و عفاف» به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت لینک ثبت‌نام می‌توانند کلمه یا زهرا را در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۳۷۰۵۹۱۰۰ ارسال کنند. 
انتهای پیام
captcha