نفرات برتر راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در گلستان تجلیل شدند
کد خبر: 4153830
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

نفرات برتر راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در گلستان تجلیل شدند

آئین تجلیل نفرات برتر راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، معاون فرهنگی و پرورشی استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مسئولین امروز، 18 تیرماه در کانون فرهنگی طاها گرگان برگزار شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آئین تجلیل نفرات برتر راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، معاون فرهنگی و پرورشی استان و جمعی از مسئولین امروز، 18 تیرماه در کانون فرهنگی طاها گرگان برگزار شد.

سیدرضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه قدم برداشتن در مسیر قرآن‌، عترت و نماز از توفیقات الهی است، گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و سم پراکنی دشمنان حضور این تعداد دانش‌آموزان نوجوان در فضای قرآنی بسیار قابل توجه است.

وی ترویج فرهنگ حفظ قرآن و افزایش تعداد حافظان کلام الهی را یکی از مهمترین راهبردهای تعلیم و تربیت نسل آینده دانست وگفت: تحقق آرمان‌های نظام در گرو گسترش فرهنگ قرآنی است و توسعه این فرهنگ به معنای تعمیم و تعمیق ایمان و شناخت و انس با آموزه‌های این کتاب آسمانی است.

نظری با محکوم‌کردن اهانت کشور سوئد به قرآن بیان کرد: هرچه دشمنان دشمنی خود را با قرآن و اهل‌بیت(ع) بیشتر کنند به لطف و معجزه الهی تمایل مردم جهان به قرآن بیشتر خواهد شد.

در پایان مراسم نفرات برتر راه یافته به مرحله کشوری از طرف مسئولین استانی مورد تقدیر قرارگرفتند.

انتهای پیام
captcha