مرکز نیکوکاری نمایندگی بنیاد دِعبلِ خُزاعی لرستان تشکیل می‌شود
کد خبر: 4153681
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

مرکز نیکوکاری نمایندگی بنیاد دِعبلِ خُزاعی لرستان تشکیل می‌شود

مرکز نیکوکاری نمایندگی بنیاد دِعبلِ خُزاعی لرستان با هدف جذب مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات منسجم و بهتر به جامعه هدف تشکیل می‌شود.

نشست مشترک بنیاد دعبل خزاعی و کمیته امداد لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی لرستان، در راستای اجرای تفاهم‌نامه مشترک، بین بنیاد دِعبل خُزاعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور، اولین نشست مشترک مسئول و معاونان نمایندگی بنیاد دِعبل خُزاعی لرستان با معاون امور مشارکت‌های اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مسلم رضایی‌پور، نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان، گزارشی از روند شکل‌گیری و فعالیت‌های مختلف نمایندگی این بنیاد ارائه کرد.

در این نشست مشترک، سیدحمید علوی، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان با ابراز خرسندی از عملکرد نمایندگی بنیاد دِعبلِ خُزاعی از اقدام این بنیاد در ایجاد مرکز نیکوکاری استقبال کرد و تشکیل مرکز نیکوکاری را فرصتی مناسب و مغتنم برای جذب مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات منسجم و بهتر به جامعه هدف برشمرد.

در همین راستا، هماهنگی‌های لازم برای تشکیل پرونده اعضای هیئت‌امنای مرکز نیکوکاری نمایندگی بنیاد دِعبلِ خُزاعی استان لرستان انجام و در آینده نزدیک، این مرکز به‌صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha