بیان دستاوردهای انقلاب به معنای ندیدن مشکلات نیست
کد خبر: 4152284
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

بیان دستاوردهای انقلاب به معنای ندیدن مشکلات نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه بهترین مسیر برای جهاد تبیین شبکه‌سازی است، گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای ندیدن مشکلات و انتقادات نیست اما بیان مشکلات نباید به سیاه‌نمایی و ناامیدسازی جامعه منتهی شود.

پورآرین مدیرکل تبلیغات قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، ظهر دوشنبه در آیین اختتامیه همایش دختران حاج قاسم، گفت: این رویداد برای مجموعه تبلیغات اسلامی بسیار جدی و مهم بود و انتظار ما اثرگذاری این رویداد و خروجی مؤثر از آن است.

وی افزود: امروز دشمن با صدها عنصر و رسانه به دنبال منحرف کردن ذهن مردم از نظام و انقلاب و در نتیجه ایجاد یأس در میان مردم است بنابراین نظام و انقلاب نیاز به کار جدی دارد و جهاد تبیین نیز یک فریضه واجب است که از سوی ولی فقیه مطرح شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه بهترین مسیر برای جهاد تبیین شبکه‌سازی است، بیان کرد: امروز حضور در جبهه جهاد تبیین یک فریضه است و روشنگری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن به دنبال کتمان حقایق جمهوری است نقطه مقابل این حربه دشمن بیان دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی است البته بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای ندیدن مشکلات و انتقادات نیست اما بیان مشکلات نباید به سیاه‌نمایی و ناامیدسازی جامعه منتهی شود.

حجت‌الاسلام پورآرین تصریح کرد: دشمن به دنبال محاصره تبلیغاتی کشور است و در این بین هر عمل منفی توسط دشمن بزرگنمایی شده و مانع دیدن واقعیات می‌شود.

وی بیان کرد: امروز باید به دنبال شبکه‌سازی در حوزه جهاد تبیین برای ورود نسل نوجوان به این عرصه با هدف بیان حقیقت و کنشگری و اثرگذاری در فضای مجازی و حقیقی باشیم. دانش آموزان دختر و نوجوان سفیران بیان حقیقت واقعیت‌های انقلاب هستند و باید اهمیت این نقش را بدانند.

انتهای پیام
captcha