بیانیه جامعه قرآنی گلستان در محکومیت هتک حرمت قرآن
کد خبر: 4152199
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

بیانیه جامعه قرآنی گلستان در محکومیت هتک حرمت قرآن

اداره‌کل تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی گلستان در بیانه‌ای هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

قرآن کریمبه گزارش ایکنا از گلستان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی گلستان در بیانه‌ای هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

(يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ) آیه 8 سوره صف

امام خامنه‌ای( مدظله العالی)؛ این رسالت ماست که حجاب‌های افکنده بر چهره‌ قرآن را کنار بزنیم و آن را از انزوا و غربت خارج کنیم. در این سیر جنگ‌تمدنی، شناختی، ادراکی و مذهبی، جسارت و اقدام وقیحانه و جاهلانه اخیر در اهانت به ساحت قرآن کریم، ادامه ستیزی هدفمند دنیای پوچ غرب به اسلام و اقدامی براساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است. بار دیگر کوردلان خبیث در آستانه عیدالله اکبر سعید قربان، در کشور مزدور سوئد اقدامی نفرت‌‎انگیز و موهن علیه قرآن کریم مرتکب شدند که قلب میلیاردها مسلمان را جریحه دار و به درد آورده است.

دشمنان شیطانی اسلام می‌پندارند می‌توانند نور این آقتاب عالمتاب را با اعما و سخنان عبت و بیهوده خود خاموش کنند غافل از اینکه در مقابل این آفتاب بلند عالم تاب و هستی بخش این خردل‌ها و ذره‌ها آن‌قدر ناچیزند که چنین اعمالی قطعا هلاک و نابودی آنها را رقم خواهد زد. و این لکه ننگ دیگری بود که از سوی استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی به تلاش‌های نافرجام برای لطمه‌زدن به مقدسات اسلام و مسلمان جهان که در تاریخ اضافه شد.

تاریخ شکوهمند اسلام، سند زنده‌ای است بر تحقق عینی وعده قرآن مبین که ایزد متعال آن را درخشان و پرنورتر می‌کند؛ هرچند که کافران را خوش نیاید و اینکه قدسیت و نورانیت قرآن با این جهالت‌ها فرو نخواهد نشست و همچنان تلالو پرفروغ آن، چشم خفاشان هتاک را کور خواهد کرد. (وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ) میان شعله می سوزد مگر باران؟ لذا سکوت در برابر این جرثومه پلید جایز نیست و امت اسلامی و آزادگان جهان باید به این مفسده انگیزی‌ها پاسخی کوبنده بدهند.

در این راستا، جامعه قرآنی استان گلستان اعم از اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان، اتحادیه مؤسسات قرآنی و مراکز فرهنگی قرآن و عترت(ع) مدیران مؤسسات و خانه قرآن، اساتید، پیشکسوتان، نخبگان، مربیان و قرآن آموزان، انزجار و بیزاری خود را از این اقدام شیطانی و جنایتکارانه صهیونیست‌های ظالم اعلام نموده، و با عزمی راسخ و همتی مضاعف، بیش از پیش نسبت به تبیین حقایق قرآن، ترویج و نشر آموزه‌های وحیانی و ندای ربانی برای هدایت جامعه بشری، ثابت قدم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha