یادواره ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه برگزار شد
کد خبر: 4151697
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
در بروجرد؛

یادواره ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه برگزار شد

یادواره ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه و ۸ هزار شهید شیمیایی کشور در بروجرد برگزار شد.

یادواره  شهدابه گزارش ایکنا از لرستان، یادواره  ۷۰۰ شهید گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه و ۸ هزار شهید شیمیایی کشور امروز، ۱۰ تیرماه در بروجرد برگزار شد.
 
حجت‌الله صالح‌نژاد، فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران در این مراسم، گفت: همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم و امنیت، اقتدار و سرافرازی امروز نظام اسلامی مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای والامقام است. 
 
امین‌منصور، از فرماندهان قرارگاه خاتم‌الانبیاء و فرمانده گروه ۲۴ بعثت در این مراسم به کار بردن حدود ۳ هزار بمب شیمیایی رژیم بعث عراق در طول هشت سال دفاع مقدس را از جمله اهداف پلید استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: ایجاد ساختار پدافندی و دفاعی باید سیاستی دائمی و کاربردی برای مقابله با هرگونه تهدید به شمار آید.
 
وی با اشاره به سیاست دوگانه کشور‌های غربی در برابر دستیابی کشور ایران به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای، گفت: متأسفانه داشتن سلاح شیمیایی و اتمی و کشتار دسته جمعی مردم مظلوم و بی‌دفاع در جای جای دنیا برای جهانخواران حق است؛اما دستیابی به فن‌آوری هسته‌ای برای بهره‌برداری صلح‌آمیز برای کشور‌های در حال توسعه محکوم به تحریم است.
 
لازم به ذکر است، اجرای سرود بسم رب الشهداء گروه رهروان ولایت پایگاه مقاومت شهدای ثارالله و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.
انتهای پیام
captcha