ویژه برنامه‌های دارالقرآن آموزش و پرورش گلستان در ایام تابستان
کد خبر: 4151120
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

ویژه برنامه‌های دارالقرآن آموزش و پرورش گلستان در ایام تابستان

رئیس اداره قرآن و عترت معاونت آموزش و پرورش گلستان گفت: دارالقرآن آموزش و پرورش استان برای ترم تابستانه در همه رشته‌های عمومی و تخصصی ویژه کودکان، نوجوانان ثبت‌نام می‌کند.

لطفی رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش گلستان

محمد لطفی، رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، گفت: دارالقرآن آموزش و پرورش استان برای ترم تابستانه در همه رشته‌های عمومی و تخصصی قرآن ویژه کودکان و نوجوانان ثبت‌نام می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در رشته عمومی شامل حفظ موضوعی، روخوانی و روانخوانی، فصیح خوانی و صوت و لحن تخصصی و حفظ تخصصی قرآن، تفسیر و مفاهیم قرآن و رشته تخصصی شامل اذان و مداحی و هنرهای تجسمی قرآن و آموزش الفبای قرآنی به کودکان ۴ تا ۶ سال برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه پایان این دوره آموزشی همراه با ارائه گواهینامه رسمی از دارالقرآن خواهد بود، ادامه داد: زبان فهم قرآن، سبک زندگی قرآنی، آموزش قرآن به کودکان با روش غیرمستقیم، نمایش خلاق، قصه‌گویی و قصه خوانی از دیگر برنامه‌های دارالقرآنها استانها می‌باشد.

لطفی بیان‌کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کلاسها به دارالقرآن شهرستان گرگان واقع در خیابان لشکر و سایر استان ها به دارالقرآن شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha