میامی میزبان پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود
کد خبر: 4151012
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

میامی میزبان پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: دو شهید گرانقدر گمنام دفاع مقدس در شهرستان میامی و در مناطق رضوان و نردین تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

محمد حسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان، عصر روز گذشته، 6 تیر در نشست جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت میامی در  با بیان اینکه امسال در آستانه برگزاری اجلاسیه سه شهید شهید استان سمنان قرار داریم، گفت: میامی پیشتاز ترویج فضای شهدایی است زیرا اولین یادواره شهرستانی اجلاسیه شهیدان استان در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اجلاسیه شهدا را مهمترین رویداد فرهنگی استان سمنان دانست و افزود: در موازات این رویداد، استان سمنان امسال میزبان شهدای گمنام نیز خواهد بود که فضای معنوی را به این خطه می‌بخشند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: امسال برای اولین بار شهدای گمنامی که قرار است در استان تشییع شوند به مشهد اعزام و پس از مراسم معنوی وداع با علی بن موسی‌الرضا(ع) شهر به شهر از سمت شرق استان وارد خواهند شد که بر این اساس میامی اولین میزبان کاروان شهدای استان است.

سلامی با بیان اینکه برنامه‌ریزی به این صورت است که کاروان شهدای گمنام استان سمنان وارد خواهد شد مورد استقبال مردم قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: این کاروان شهدا قرار است در مراسم معنوی شهر به شهر و روستا به روستا در استان سمنان حضور پیدا کند.

به گفته وی علاوه بر کاروان شهدای گمنام امسال دو شهید به میامی اختصاص یافته که قرار است مراسم تشییع و استقبال از این دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه نردین و رضوان برگزار و در نهایت  خاک سپاری خواهند شد.

انتهای پیام
captcha