یادواره شهدای نازلو در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4150711
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

یادواره شهدای نازلو در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سرپرست رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در یادواره‌ای که در آینده برای شهدای نازلو از سوی تبلیغات اسلامی با همکاری مجموعه‌های مرتبط برگزار می‌شود، مستند زندگی‌نامه تعدادی از این شهدا تهیه و منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی علی‌پور، سرپرست رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیحجت‌الاسلام علی علی‌پور، سرپرست رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، 6 تیر در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های واحد رسانه تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: رسانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی بوده و در همه مراسمات این اداره کل، مراسمات مذهبی و فرهنگی شهر حضور پررنگ و تاثیر گذار دارد.

وی اضافه کرد: رسانه تبلیغات اسلامی فقط برای پوشش برنامه‌های اداره‌کل نیست، بلکه در تمامی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شاخص شهر و استان حضور پررنگ دارد و در زلزله خوی رسانه تبلیغات اسلامی روایتگر زیبایی‌های حضور مردم و جریان انقلاب در کمک‌رسانی به زلزله زدگان بود و بیش از 200 محتوا و خبر در این باره تولید منتشر شد و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

سرپرست رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر این که سرعت و دقت در انتقال خبر یکی از مهم‌ترین اهداف این مجموعه است، خاطرنشان کرد: برای دومین سال متوالی که افطاری‌های وحدت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، همه اخبار آن توسط رسانه اداره‌کل تهیه و ضمن انتشار در سکوهای تبلیغات اسلامی در اختیار رسانه‌ها  و خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

وی به تهیه و تولید برنامه‌ها در قالب نشر خوبی‌ها در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در ماه رمضان بیش از 50 محتوا در قالب نشر خوبی‌ها از مساجد و مراسمات معنوی در آذربایجان غربی تولید و منتشر شد که در این محتواها ضمن این که کارهای شاخص مردمی رسانه‌ای می‌شد، تلاش ما این بود که بتوانیم حرکت‌های خوب مردمی را به عنوان الگوی مناسب به جامعه معرفی کنیم.

علی‌پور پوشش تمامی مراسمات، جلسات و برنامه‌های تبلیغات اسلامی در اسرع وقت را از دیگر فعالان مجموعه رسانه این اداره‌کل برشمرد و تصریح کرد: در طول دو سال اخیر بیش از هزار خبر، کلیپ، مستند، گزارش تصویری و محتوا از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی تولید و منتشر شده است و  رسانه‌های رسمی و مجازی ارتباط خوب و تنگاتنگی با تبلیغات اسلامی دارند.

وی گفت: یکی از دغدغه‌ها و سفارشات مهم رهبر معظم انقلاب به جریان رسانه انقلاب حفظ و حراست از آرمان شهداست و در این راستا «لایت باکس» 94 شهید روحانی آذربایجان غربی در ورودی تبلیغات اسلامی نصب شده است و در مراسماتی هم که در سطح شهر ارومیه در بزرگداشت شهدا و مقام ایثار و شهادت برگزار می‌شود رسانه تبلیغات اسلامی در آن حضور پیدا کرده و به انعکاس آن مراسم می‌پردازد.

سرپرست رسانه تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در یادواره‌ای که در آینده برای شهدای نازلو توسط تبلیغات اسلامی با همکاری مجموعه‌های مرتبط برگزار می‌شود، مستند زندگی‌نامه تعدادی از این شهدا تهیه و منتشر خواهد شد.

وی با بیان این که رسانه تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد که همه کارهای شاخص مساجد، هیئات مذهبی، جریان‌های مردمی و مجموعه‌های قرآنی و روحانیون را به صورت مستند به تصویر بکشد، گفت: آنچه که برای تبلیغات اسلامی حائز اهمیت است رسانه‌ای شدن فعالیت‌های جریان انقلاب است و در این راستا رسانه این اداره‌کل آمادگی دارد که فعالیت‌های مساجد، روحانیون، هیئات مذهبی، مجموعه‌های قرآنی و جریان‌های مردمی را بدون نام و آرمی از تبلیغات اسلامی تهیه و تولید کرده و ضمن انتشار در سکوی های رسانه‌ای خود و دیگر خبرگزاری‌های رسمی کشور، در اختیار آن مجموعه‌ها نیز قرار دهد.

علی‌پور انعکاس اخبار و تهیه مستند از همایش شورای هیئات مذهبی شمالغرب کشور، یادواره شهدای روحانیت، افطاری‌های ساده در ماه رمضان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در یک سال گذشته در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه و نمایشگاه دائمی عملکرد ماهانه در محوطه این اداره‌کل و راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی را از دیگر کارهای شاخص واحد رسانه عنوان کرد و گفت: در آینده از رادیوی تبلیغات اسلامی استان نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha