کرسی تفسیر و تدبر قرآن کریم در خان‌ببین برپا می‌شود
کد خبر: 4150684
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

کرسی تفسیر و تدبر قرآن کریم در خان‌ببین برپا می‌شود

امام جمعه خان‌ببین از برپایی کرسی تفسیر و تدبر قرآن در خان‌ببین خبر داد و گفت: این کرسی برای اولین‌بار به این سبک برپا می‌شود و هدف از این برنامه تفسیر و تدبر در آیات قرآن به‌صورت کاربردی بوده که کمتر در کرسی‌های تلاوت به آن توجه می‌شود.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه خان ببین در جلسه ستاد قرآنی

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه ستاد قرآنی با حضور امام جمعه خان‌ببین، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و کارشناسان قرآنی این شهر روز گذشته، ۵ تیرماه در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهرامی، امام جمعه خان‌ببین در این جلسه در خصوص تنوع در برگزاری کرسی‌های تلاوت گفت: کرسی تلاوت قرآن هر هفته در این شهر برگزار می‌شود اما باید به نحوه کیفیت این برنامه‌ها توجه ویژه کرده تا زمینه جذب نوجوانان در این محافل فراهم شود.

امام جمعه خان‌ببین با بیان اینکه کرسی تفسیر و تدبر قرآن در خان‌ببین از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: کرسی تفسیر تدبری برای اولین‌بار در سطح شهر برگزار می‌شود و هدف از اجرای این برنامه تفسیر و تدبر در آیات قرآن به‌صورت کاربردی بوده که کمتر در کرسی‌های تلاوت به آن توجه شده است.

حجت‌الاسلام بهرامی حضور جوانان و نوجوانان در محافل قرآنی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: بنابر تأکید مقام معظم رهبری برای جذب جوانان به قرآن با زبان هنر، تلاوت قرآن بهترین شیوه‌ای است که می‌توان جوانان را به محافل و معارف قرآنی جذب کرد.

در پایان این جلسه هر یک از کارشناسان قرآنی نظرات خود را بیان کرده و به گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام
captcha