چهارمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی خان‌ببین برگزار شد
کد خبر: 4150291
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

چهارمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی خان‌ببین برگزار شد

چهارمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان‌ببین و جمعی از بانوان اندیشه ورز قرآنی امروز، ۴ تیرماه در اداره تبلیغات اسلامی خان ببین برگزار شد.

جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان خان ببین

به گزارش ایکنا از گلستان، چهارمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان‌ببین و جمعی از بانوان اندیشه‌ورز قرآنی امروز، ۴ تیرماه در اداره تبلیغات اسلامی خان‌ببین برگزار شد.

حجت‌الاسلام میرشاهی، کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خان‌ببین در این جلسه گفت: ما باید از فعالیت‌های تکراری، ظاهری و سطحی دست کشیده و به سمت برنامه‌های عمیق و ماندگار برویم.

کارشناس قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خان‌ببین با بیان اینکه حوزه فعالیت‌های بانوان باید مستقل باشد تا رشد پیدا کند، گفت: ما باید اگر استعداد و ظرفیتی داریم آن را گسترش دهیم و می‌توانیم فضای قرآنی را در بین خانواده‌ها و نظام آموزش و پرورش به صورت ویژه رواج دهیم.

وی گسترش و ترویج حیات طیبه، سبک زندگی اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری را اولویت اصلی در فعالیت هیئت اندیشه ورز قرآنی عنوان کرد و گفت: ما با اندیشه ورزی و ایجاد حرکت‌های نوین و اثرگذار باید سرعت خود را با سرعت پیشرفت جامعه تنظیم کرده تا به تربیت قرآنی در سطح وسیعی از جامعه دست یابیم.

همچنین تقویت و آموزش مربیان قرآنی، سازماندهی جلسات خانگی بانوان، آموزش تخصصی روخوانی وروانخوانی همراه با مدرک ازسوی اداره تبلیغات اسلامی در سطح منطقه در با استفاده از اساتید مجرب بومی از جمله مصوباتی بود که در این جلسه ارائه شد.

انتهای پیام
captcha