مسئولان بر مبنای آرمان‌های نظام شبانه روز تلاش کنند
کد خبر: 4150276
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

مسئولان بر مبنای آرمان‌های نظام شبانه روز تلاش کنند

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید به درستی عمل کنند و بر مبنای اهداف و آرمان های نظام و انقلاب شبانه روز تلاش کنند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، چهارم تیرماه در مراسم تودیع و معارفه‌ فرماندار جدید تبریز، با بیان اینکه اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم و خدمت جهادی و مخلصانه را جزء اصول خود می‌دانیم، گفت: موفقیت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در سال‌جاری به دست همه مردم و دولت خدمتگزار در کشور اتفاق افتاده که همه اینها در پرتو هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه با مدیرانی نالایق عقد اخوت نبسته‌ایم، گفت: مدیری که نتواند به وظایف خود عمل کند و از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها بهره‌مند نشود باید تغییر کند و این تغییر جزو خواسته‌ مردم و مطالبات دولت است که انجام خواهد شد.

خرم تاکید کرد: خدمتگزاری مسئولان دولتی در دولت سزدهم باید در همه امور نهادینه شود و عملکرد همه مدیران دولتی از نگاه مردم و توسط دستگاه‌های نظارتی در معرض قضاوت است.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید به درستی عمل کنند و بر مبنای اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب شبانه روز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کشور در حوزه دیپلماسی خارجی در بی‌نظیرترین شرایط و وضعیت قرار دارد، گفت: زمانی همسایه‌ها و کشورهای منطقه تمام ارتباطات و رفت و آمدهای خود را با ایران اسلامی دچار مشکل می‌دیدند ولی امروز هیچ مانعی در ارتباطات بین‌الملل وجود ندارد و با کشورهای منطقه و فرامنطقه ای ارتباطاتی برقرار شده که در طول ۴۴ سال بی‌سابقه بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: زمانی مطرح می‌شد اگر از انرژی هسته‌ای دست بکشیم ارتباطات با کشورهای دیگر برقرار خواهد شد اما امروز انرژی هسته‌ای و دستاوردهای علمی که از این طریق به دست آمده موجب اقتدار کشور شده و روابط دیپلماسی بدون مشکل در حال انجام است در برخی حوزه ها جز چهار کشور برتر دنیا قرار داریم .

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز علم، تکنولوژی، پیشرفت و قدرت همه لازم است، گفت: نمی‌شود کشور را از یک بخش برای پیشرفت بخش دیگری محروم کرد و این یک خطای راهبردی است، رشد و پیشرفت و تعالی کشور باید یک وضعیت متوازن داشته باشد.

خرم اظهار کرد: توطئه‌های متراکم، متعدد و بیشمار دشمنان نظام ادامه دارد اما وحدت و همدلی ملت و دولت موجب شده ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار همراه با فناوری ها و پیشرفت های روز در علوم مختلف و در شرایط آرام و امن قرار دارد.

در پایان این مراسم از زحمات علی جعفری آذر تقدیر و یونس فاتح به عنوان فرماندار جدید تبریز معرفی شد.

امرعلی گل محمدی- ایکنای آذربایجان شرقی

انتهای پیام
captcha