ثبت‌نام بیش از ۲ هزار گلستانی در چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف
کد خبر: 4150178
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار گلستانی در چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان از ثبت‌نام دو هزار و 809 گلستانی در رشته‌های معارفی و آوایی چهل‌وششمین دوره مسابقات اوقاف جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

حجت الاسلام کوهساریان رئیس امور قرآنی اداره اوقاف گلستان

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل کوهساریان، رئیس امور قرآنی اوقاف و امورخیریه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۶ خردادماه سال‌جاری انجام شد که در مجموع برای 13رشته آوایی و گروهی و ۴ رشته معارفی دو هزار و 809 نفر در این دوره مسابقات از گلستان ثبت‌نام کردند.

رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان تصریح کرد: از تعداد کل ثبت‌نام کنندگان دو هزار نفر در رشته‌های معارفی شامل ترجمه یاسین و الرحمن و معارف قرآن کریم و صحیفه سجادیه و ۸۰۰ نفر در رشته‌های آوایی شامل (ترتیل، قرائت، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء و حفظ کل و دعاخوانی و همسرایی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در منطقه غرب و شرق استان برگزار خواهد شد، گفت: در منطقه غرب شامل شهرهای علی آبادکتول، گرگان، آق‌قلا، کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در بخش آقایان یکشنبه، ۱۸ تیرماه و در بخش بانوان دوشنبه ۱۹ تیرماه در حرم امامزاده عبدالله( ع) گرگان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کوهساریان ادامه داد: در منطقه شرق استان شامل شهرهای گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، مینودشت و کلاله در بخش خواهران چهارشنبه، ۲۱ تیرماه و جمعه ۲۳ همین ماه در حرم مطهر حضرت یحیی بن زید(ع) برگزار می‌شود.

رئیس امور قرآنی اوقاف و امورخیریه گلستان با بیان اینکه داوری این دوره از مسابقات توسط داوران بومی و غیر بومی استان انجام می‌شود، گفت: همه داوران این دوره از مسابقات دارای مجوز رسمی از سازمان امور قرآنی اوقاف بوده و بنا داریم سطح کیفی این دوره از مسابقات نسبت به سال‌های گذشته ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام
captcha