یادواره شهدای روستای ولیعصر(عج) پلدختر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4149936
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

یادواره شهدای روستای ولیعصر(عج) پلدختر برگزار شد + عکس

یادواره شهدای روستای ولیعصر(عج) شهرستان پلدختر امروز، سوم تیرماه با حضور فرهاد زیویار، استاندار و حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد.

یادواره شهدای روستای ولیعصر(عج)به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، یادواره شهدای روستای ولیعصر(عج) شهرستان پلدختر امروز، سوم تیرماه با حضور فرهاد زیویار، استاندار و حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و جمعی از مدیران شهرستان پلدختر برگزار شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این یادواره با بیان اینکه در دنیای پیچیده امروز که معروف به عصر انفجار اطلاعات است، خیلی چیزها تغییر کرده و کسی نمی‌تواند مانع ارتباط اطلاعاتی بین انسان‌ها شود، گفت: ارزش‌هایی مثل فداکاری، ایثار و شهادت ظرفیت‌های بی‌نظیری در کشور هستند، که این ارزش‌ها در دنیا کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه آنچه می‌تواند اقتدار ملی کشور و تاریخ ملی کشورها را حفظ کند پاسداری از همین ارزش‌های فرهنگی است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند شناسنامه و هویت ما باشد که گذشته ما را دربر می‌گیرد. ایثار و فداکاری شهدا برای کشور سبب ماندگاری ما تا امروز شده است و این فرهنگ راه حفظ کشور و صیانت از ارزش‌ها، تاریخ و دین را به ما نشان می‌دهد.  

استاندار لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده که در دنیا دارای عزت و کرامت باشیم، گفت: فداکاری شهدا اوج تعالی انسان است، شهدا برای سلامت، امنیت، مقاومت، دفاع از نوامیس و برای حفظ دین جان خود را فدا کردند. خداوند متعال می‌فرماید قیمت جان و خون شهید خودم هستم. بنابراین، شهید قلب تاریخ است، یعنی شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خوردند.

وی در پایان با بیان اینکه وظیفه امروز ما تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهداست، اظهار کرد: پیروی از مکتب شهدا که همان مکتب اهل‌ بیت(ع) است، یعنی مقابله و مبارزه با ظلم و فساد است.

انتهای پیام
captcha