جهاد تبیین رمز موفقیت جنگ ترکیبی با دشمنان است
کد خبر: 4149712
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

جهاد تبیین رمز موفقیت جنگ ترکیبی با دشمنان است

مسئول نمايندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان جهاد تبیین را مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان برشمرد و گفت: بهره‌گیری از تجربیات موفق دوران دفاع مقدس الگوهایی شاخص در این میدان است.

حجت الاسلام حسينی دیباجی مسئول نمايندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سيدمحسن حسينی دیباجی، مسئول نمايندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، عصر روز گذشته، یکم تیرماه در گردهمایی بصیرتی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان به اهمیت شناخت حقیقی ابعاد مختلف جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد و گفت: در کوران فتنه‌ها باید توان خود را افزایش دهیم زیرا دشمنان اسلام تمام تجربیات ۴۴ساله خود را بسیج کرده و با بکارگیری سلاح جنگ ترکیبی به‌دنبال محو اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی با اشاره به اینکه همواره بهترین فرصت‌ها در دل بحران‌ها وجود دارد، اظهار کرد: فتنه‌ها ماهیت دشمنان و جریان نفاق را به‌خوبی معرفی می‌کند که در این راستا سربازان امام زمان(عج) برای مقابله با فتنه‌ها باید ایمان و امید را در خود تقویت کنند که مهمترین سلاح علم و آگاهی واقعی است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان ادامه داد: موضوع جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمودند مهمترین ابزار ما در مقابله با جنگ ترکیبی است که بر این اساس اگر انسان‌ها نسبت به جنگی که از سوی حزب شیطان به راه افتاده آگاه باشند کاملاً در برابر آن هجمه مصون می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی گفت: بصیرت برای جامعه نیاز است که با بصیرت و دشمن‌شناسی می‌توان به جایگاهی رسید که زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha