یادواره شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4149316
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

یادواره شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات فارس برگزار می‌شود

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس از برگزاری چهارمین یادواره «شهدای آماد، پشتیبانی و تدارکات» این استان خبر داد و گفت: این برنامه در روز اول تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

محمد عاشوری، معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد عاشوری، معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر فارس امروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین یادواره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات به میزبانی سپاه فجر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بدون‌شک تدارکات، آماد و پشتیبانی یکی از ارکان موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بوده و نقش‌آفرینی درخشان و موثر شهدای تدارکات و پشتیبانی در پیروزی رزمندگان اسلام غیرقابل چشم‌پوشی است.

عاشوری با بیان اینکه این یادواره اول تیرماه 1402 به میزبانی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فجر برگزار می‌شود، گفت: جمع زیادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران آماد وتدارکات مهمان این یادواره هستند و با هدف تکریم خانواده‌ها و پاسداشت یاد و خاطره شهدا از ایشان تجلیل خواهد شد.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فجر استان فارس افزود: جانشین معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و جمعی از فرماندهان، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس بعنوان مهمان در این یادواره حضور دارند و پیام معاون آماد و پشتیبانی سپاه نیز خطاب به مدعوین قرائت خواهد شد.

وی با پاسداشت یاد و خاطره شهدای آماد، پشتیبانی وتدارکات استان فارس، گفت: محل برگزاری یادواره همان محلی است که این شهدا از آنجا به جبهه اعزام شده‌اند و امیداواریم با برگزاری این یادواره بتوانیم یاد و خاطرات این شهدا را گرامی بداریم.

انتهای پیام
captcha