اجرای بیش از ۱۰ برنامه در راستای ترویج ازدواج آسان در اسدآباد
کد خبر: 4149268
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

اجرای بیش از ۱۰ برنامه در راستای ترویج ازدواج آسان در اسدآباد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته جاری به‌منظور ترویج ازدواج آسان با مشارکت حوزه علمیه خواهران، سپاه و اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان خبر داد.

جواد صدیقی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآبادجواد صدیقی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: به‌مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بیش از ۱۰ برنامه در راستای ترویج ازدواج آسان، حمایت از دختران در شرف ازدواج و ازدواج مجدد زنان فاقد سرپرست تحت حمایت صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پنج کارگاه‌‌ آموزشی و همایش‌ به‌منظور تحقق ازدواج آسان با حضور ۵۵۰ نفر از مددجویان دختر در شرف ازدواج با مشارکت حوزه علمیه خواهران، اداره ورزش و جوانان و سپاه ناحیه در شهر و روستاها برگزار شد، گفت: جلسه مشاوره و آموزش قبل از ازدواج نوعروسان، تفقد و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت با توزیع ۱۱۰ بسته حمایتی از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج آسان خواهد بود.

صدیقی با اشاره به توزیع ۱۵ مورد جهیزیه بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون این دومین نوبت توزیع جهیزیه است،‌‌ در نوبت اول به‌مناسبت روز دختر به ۱۴ زوج وسایلی شامل یخچال، تلوزیون، اجاق‌گاز، جارو‌برقی، ماشین لباسشویی اهدا شد.

صدیقی هم‌افزایی با انجمن حمایت از زندانیان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: توزیع ۹۵ بسته غذایی بین خانواده‌های زندانیان و همچین اهدای کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی به خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های این نهاد در این هفته است.

انتهای پیام
captcha