اجرای طرح «۲۰۲۰» در ۵۰ محله استان سمنان
کد خبر: 4149257
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷

اجرای طرح «۲۰۲۰» در ۵۰ محله استان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان از اجرای طرح «۲۰۲۰» ویژه توانمندسازی محلات کم برخوردار در استان خبر داد و گفت: ۵۰ محله میزبان این طرح خواهد بود.

حامد احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان، عصر روز گذشته، 30 خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در زمینه توجه به محلات کم برخوردار کشور، گفت: در طرح ۲۰۲۰  دو هزار و ۲۰ محله کم برخوردار سراسر کشور توسط دستگاه‌های خدماتی و ارگان‌هایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی و هلال احمر خدمت‌رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح توانمند سازی و محرومیت‌زدایی را در بر می‌گیرد، افزود: ۵۰ محله استان سمنان در هشت شهرستان میزبان این طرح است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمند سازی محلات در قالب طرح ۲۰۲۰ به همت ستاد اجرایی در سمنان بازگشایی شده متذکر شد: استفاده از ظرفیت‌ها برای توانمند سازی محلات در دستور کار قرار دارد.

احمدی با بیان اینکه طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی در ۱۲ شهر استان سمنان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: توانمندسازی افراد در محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف اجرای طرح است.

به گفته وی؛  اشتغال، مسکن، درمان و سلامت از دیگر بخشهای این طرح است که بر این اساس خدمت‌رسانی به جامعه هدف در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و آموزشی نیز در این طرح گنجانده شده است.

انتهای پیام
captcha