بازدید کارشناس و اعضای هیئت بانوان اندیشه‌ورز از جلسات خانگی قرآن خان‌ببین
کد خبر: 4149225
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

بازدید کارشناس و اعضای هیئت بانوان اندیشه‌ورز از جلسات خانگی قرآن خان‌ببین

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی به همراه اعضای هیئت بانوان اندیشه‌ورز خان‌ببین امروز، ۳۰ خرداد از جلسات خانگی قرآن و طرح های تابستانه روستای سنگستان فندرسک از توابع شهر خان‌ببین بازدید کردند.

حجت الاسلام میرشاهی کارشناس قرآنی خان ببین در جلسات خانگی قرآن

به گزارش ایکنا از گلستان، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی به همراه اعضای هیئت بانوان اندیشه‌ورز خان‌ببین امروز، ۳۰ خرداد از جلسات خانگی قرآن و طرح های تابستانه روستای سنگستان فندرسک از توابع شهر خان‌ببین بازدید کردند.

حجت‌الاسلام نادعلی میرشاهی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان‌ببین در این بازدید ضمن تاکید بر تقویت مربیان و جامعه هدف قرآنی گفت: امروزه آنچه نیاز جامعه به ویژه نوجوان این است که مربیان قرآنی باید متناسب با نیازهای جامعه همیشه به روز در زمینه‌های مختلف قرآنی باشند که این امر با آموزش صحیح محقق نخواهد شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان‌ببین به تقویت جلسات خانگی قرآن تأکید کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسات خانگی مدنظر است ایجاد همدلی و صمیمیت بین اعضای جلسات بوده لذا این جلسات میتواند زمینه‌ای برای رفع نیازهای مادی و معنوی و برطرف کردن مشکلات خانوادگی باشد.

وی همچنین به طرح اوقات فراغت و برگزاری کلاسهای قرآنی در مساجد اشاره کرد و گفت: کلاسهای اوقات فراغت زمینه‌ای برای کسب مهارت و آموزش در نوجوان است لذا باید دراین کلاسها علاوه برکسب مهارت کیفیت هم مدنظر قرار گرفته و نوجوان از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد.

انتهای پیام
captcha