یادواره سردار شهید «علی غیوری زاده» برگزار شد
کد خبر: 4149104
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

یادواره سردار شهید «علی غیوری زاده» برگزار شد

یادواره سردار شهید «علی غیوری‌زاده» با حضور پرشور مردم استان ایلام و جمعی از مسئولان، شامگاه، 29 خردادماه در صحن امام‌زاده سیدحسن مهران برگزار شد.

یادواره سردار شهید علی غیوری زاده در مهرانبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهران، یادواره سردار شهید علی غیوری زاده با حضور پرشور مردم استان، معاون سیاسی، امنیتی و سیاسی استانداری ایلام، امام جمعه مهران، فرمانداران شهرستان‌های مهران و ملکشاهی، جمعی از مدیران کل استان، اعضای شورای تأمین و مدیران ادارات شامگاه، 29 خرداد برگزار شد.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی است برای تبیین رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و مظلومیت شهدای ما و همچنین تبیین دستاوردهای خون مقدس آنها که مظلومانه به زمین ریخته شد.

وی با بیان اینکه از فرصت‌هایی همچون این یادواره‌ها باید برای بازگو کردن رشادت‌های شهدا برای نسل‌های آینده، ثبت در تاریخ و پاسخ‌ دادن به آنهایی که در تلاشند راه و آرمان‌های شهدا را کمرنگ کنند استفاده کرد، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از مؤلفه‌های قدرت ماست؛ دشمنان ما از ایثارگری و مکتب ایثار و شهادت که بر گرفته از مکتب سرخ امام حسین(ع) است دائما هراسان هستند، شهدای ما در دفاع مقدس با همین فرهنگ و در شرایطی به امام خود لبیک گفتند و وارد عرصه جهاد شدند که از لحاظ سازماندهی بسیار ضعیف‌تر از دشمن مهاجم بودیم.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: در مسائلی که داعش در سوریه و عراق پیش آورد شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که آنها سقوط نکنند، اما دیدیم ثمره مقاومت و ایثار و شهادت و ثمره هدایت‌های پیامبر‌گونه مقام معظم رهبری نتیجه‌اش شکست دشمنان و پیروزی جبهه حق و مقاومت شد.

حسنی گفت: امروز ملت ما و همه کسانی که در جبهه مقاومت هستند قدرتمند‌تر از هر دوران دیگری به‌سر می‌برند لذا این عزتمندی، این سربلندی و این پیروزی‌ها ثمره خون شهدای عزیز ماست و وظیفه ما تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ادامه راهی است که شهدای عزیز انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha