همایش «مهارت‌های زندگی و کارآفرینی» در چالوس برگزار شد
کد خبر: 4148782
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

همایش «مهارت‌های زندگی و کارآفرینی» در چالوس برگزار شد

رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس از برگزاری همایش مهارت‌های زندگی و کارآفرینی برای مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه دختر در این شهرستان خبر داد.

احمد عاشوریان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، احمد عاشوریان، رئیس کمیته امداد چالوس، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نظام آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استان برای گنجاندن برنامه های مختلف مهارت‌های زندگی در برنامه‌های آموزشی، گفت: تدوین محتوای آموزشی متناسب با نیازهای افراد و جامعه با روندهای آموزشی نوآورانه و خلاقانه در کمیته امداد، برای آموزش دانش‌آموزان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: در یک همکاری مشترک میان اداره کمیته امداد شهرستان‌های چالوس و نوشهر و مؤسسه رز، همایش مهارت‌های زندگی و کارآفرینی برای مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه دختر،  ۲۸ خرداد ماه در سالن بهزیستی شهرستان چالوس برگزار شد.

عاشوریان تصریح کرد: در این همایش علاوه بر مهارت‌های زندگی، اساتید مجرب و متخصص در خصوص مهارت‌های کارآفرینی و طرح‌های نوآورانه در حوزه کسب و کار نیز به سخنرانی پرداختند.

رئیس کمیته امداد چالوس خاطرنشان کرد: در شهرستان چالوس 390 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند.

انتهای پیام
captcha