نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در گلستان معرفی شدند
کد خبر: 4147652
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در گلستان معرفی شدند

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: نفرات برتر هیجدهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در رشته‌های صحیفه سجادیه، احکام نماز، انشا نماز، اذان، مداحی و قرائت قرآن در گلستان معرفی شدند.

مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان با نیاز ویژه گلستان

محمد قاسم پور، مدیر کل اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان در گفت وگو با ایکنا گفت: صحیفه سجادیه، احکام نماز، انشا نماز، اذان، مداحی و قرائت قرآن به صورت حضوری در مدارس برگزار شد.

وی اظهار کرد: در بخش دانش آموزان دختر با آسیب شنوایی از مرکز فدک، فاطمه زهرا ملک در رشته احکام نماز، ملینا اسکندری در رشته حفظ مکتوب قرآن، فهیمه گلوی در رشته صحیفه سجادیه و حنیفه رجال در رشته نهج البلاغه عناوین برتر را کسب کردند.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان با بیان اینکه در بخش دانش آموزان بینایی و جسمی–حرکتی، فاطمه خاتونی در رشته احکام از مرکز مهر مقام اول را به دست آورد، افزود: در بخش دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه، زینب رمرودی در رشته صحیفه سجادیه و خدیجه بلوچ از مرکز شهید گوکلانی در رشته صحیفه سجادیه، فاطمه نعیم پور از مرکز فرزانگان در رشته نهج البلاغه و محدثه کاشانی در رشته نهج البلاغه از مرکز شهید کوکلانی، تهمینه اسلامی از مرکز فرزانگان و فاطمه عرب از مرکز باغچه بان مینودشت در رشته احکام و کوثر موسوی نیا از مرکز باغچه بان مینودشت در رشته احکام، آیلین لطیفی در رشته احکام اهل‌سنت از مرکز گلهای بهشت و فهیمه قزل در رشته احکام اهل‌سنت از مرکز فرزانگان و فاطمه طاعتی از مرکز فرزانگان در رشته انشای نماز حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی گفت: در بخش پسران با آسیب شنوایی از مرکز ارشاد محمد مهدی تازیکه در رشته نهج البلاغه و پدرام محمدی در رشته صحیفه سجادیه مقام اول را کسب کردند.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان افزود: در بخش پسران با نیازهای ویژه میلاد خیوئی در رشته قرائت قرآن از مرکز صدرا، متین شاهدی در رشته اذان از مرکز کوشا، سجاد سارانی در رشته صحیفه سجادیه از مرکز صدرا، اویس صحنه در رشته احکام از مرکز تلاش، محمدرضا بزی در رشته احکام از مرکز کوشا، محمد مهدی میقانی در رشته نهج البلاغه از مرکز تلاش رتبه‌های برتر را کسب کردند.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان با بیان اینکه نفرات برتر در بخش دانش آموزی و کارکنان به مرحله کشوری راه خواهند یافت، گفت: در بخش کارکنان در رشته حفظ قرآن کریم سیده مریم موسوی از مرکز مهر، در رشته نهج‌البلاغه فاطمه موسوی خسروی از مرکز مشکلات یادگیری ابن‌سینا و در رشته صحیفه سجادیه امیر علی بیک از مرکز شهید نقدی پور مقام‌های اول را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha