کرسی حفظ قرآن در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4147566
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

کرسی حفظ قرآن در گلستان برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان گرگان از برگزاری کرسی حفظ قرآن برای اولین بار در گلستان خبر داد و گفت: این کرسی ویژه حفاظ در استان بوده و افراد در هر رده سنی می‌توانند شرکت کنند.

جواد شاهینی حافظ کل قران و مدیر دارالقرآن شهرستان گرگانجواد شاهینی، مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری کرسی حفظ قرآن برای اولین بار در گلستان خبر داد و گفت: این کرسی ویژه حفاظ در استان بوده و افراد در هر رده سنی می‌توانند در این کرسی حفظ قرآن شرکت کنند.

مدیر دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان‌ گرگان به منویات مقام معظم رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ در کشور اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که برای حفاظ خیلی مهم است برگزاری دوره‌های مختلف حفظ قرآن در طول سال است که متأسفانه این امر مهم در استان کمرنگ بوده که بالحمدالله توانستیم این کرسی‌ها را جهت تثبیت محفوظات حفاظ برگزار کنیم.

شاهینی تربیت حافظان قرآن در بستر مدارس و از طریق آموزش و پرورش را مهمترین ركن در این زمینه دانست و افزود: اگر دانش آموزان همانگونه كه براساس برنامه درسی اشعار شاعران را حفظ می‌كنند، به حفظ آیات قرآن نیز بپردازند، فرهنگ حفظ قرآن در آنان نهادینه شده و به مرور علاقه‌مند به آن می‌شوند.

مدیر دارالقرآن آموزش وپرورش شهرستان‌گرگان ارائه محفوظات حافظان در هر رده سنی، مسیری برای استحکام و تثبت محفوظات و ارائه مطالب تدبیری و تفسیری، آموزش و معرفی حافظان موفق و تقدیر از حافظان برتر را از اهداف برگزاری کرسی‌های حفظ قرآن برشمرد و اظهار کرد: این کلاسها از ابتدای تابستان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان و حفاظ می‌توانند برای ثبت نام با شماره‌ 01732323885 تماس گرفته و یا به دارالقرآن آموزش و پرورش واقع در خیابان لشکر گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha