کرسی تلاوت رهروان امام(ره) در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4145992
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

کرسی تلاوت رهروان امام(ره) در گنبدکاووس برگزار شد

به مناسبت سی‌و‌چهارمین سالگرد رحلت امام(ره) کرسی تلاوت رهروان امام(ره) به همت خانه قرآن روستایی کوچه‌های نور روز گذشته، 15 خرداد با حضور قرآن‌آموزان در مسجد امام اعظم روستای ارمی آباد گنبدکاووس برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن در خانه قرآن کوچه های نور گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت سی‌و‌چهارمین سالگرد رحلت امام(ره) کرسی تلاوت رهروان امام(ره) به همت خانه قرآن روستایی کوچه‌های نور روز گذشته، 15 خرداد با حضور قرآن‌آموزان در مسجد امام اعظم روستای ارمی آباد گنبدکاووس برگزار شد.

صفر بی‌بی بخشنده، مدیر خانه قرآنی کوچه‌های نور گنبدکاووس در این محفل قرآنی گفت: سیره علمی و عملی امام(ره) برگرفته از مفاهیم قرآن بود و ایشان برای پیروزی اسلام در برابر مستکبرین به مبانی قرآن عمل کردند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برشمرد و افزود: امروز اگر نوجوانان و جوانان ما بخواهند راه و مسیر درست زندگی را طی کنند احتیاج به الگویی مناسبت براساس معیاری اسلامی دارند که اندیشه‌های راهبردی امام‌(ره) می‌تواند بهترین الگو برای نوجوانان باشند.

مدیر خانه قرآنی کوچه‌های نورگنبدکاووس عمل به دستورات و آموزه‌های قرآنی تنها راه سعادت بشر و حل مشکلات اجتماعی دانست و گفت: باید سعی کنیم در کنار قرائت قرآن نکات ناب اخلاقی و تفسیری مدنظر قرار گرفته و در زندگی به‌کار گرفته شود تا از این طریق آموزه‌های قرآنی اثربخشی خود را داشته باشد.

انتهای پیام
captcha