نمایشگاه «ایثار و مقاومت» در گلستان برپا شد
کد خبر: 4142859
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

نمایشگاه «ایثار و مقاومت» در گلستان برپا شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه «ایثار و مقاومت» با همکاری واحد عملیات سپاه نینوای گلستان و دادگستری امروز، دوم خردادماه در محل دادگستری گلستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه ایثار و مقاومت در دادکستری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر نمایشگاه «ایثار و مقاومت» با همکاری واحد عملیات سپاه نینوای گلستان و دادگستری امروز، دوم خرداد در محل دادگستری گلستان برپا شد.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه روایت و بازخوانی و یادآوری رشادت‌های رزمندگان برای نسل جوان بوده که ثمره این روایت‌ها شهدای گرانقدر مدافعان حرم و امنیت هستند.

آسیابی با بیان‌ اینکه آزادسازی خرمشهر حاصل رشادت‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس بود، گفت: امروز کشور ما از نظر نظامی به جایگاه بالایی دست یافته و اینکه اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و با اقتدار ایستاده‌ایم، حاصل ایثار شهداست.

رئیس کل دادگستری گلستان به این فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین‌(ع) مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری دائما در شعارهای سال بحث‌های اقتصادی را مطرح می‌کنند و در واقع به مسئولان هشدار می‌دهند که ما جنگ اقتصادی در پیش داریم.

آسیابی‌گفت: دشمنان امروز به شدت از تشریح آزادسازی خرمشهر قهرمان ناراحتند و تلاش می‌کنند این موضوع بازگو نشود بنابراین باید در جهت بازنشر آن و ترویج ابعاد این عملیات تلاش کنیم.

همچنین در بخش‌هایی از این نمایشگاه ماکتی از منطقه عملیاتی بیت المقدس شامل چگونگی مقابله با نیروهای عراقی‌، امداد‌رسانی به رزمندگان به نمایش گذاشته شد و در ادامه یکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، بخشی از رشادت‌های رزمندگان در این عملیات را روایت کرد.

انتهای پیام
captcha