پویش های قرآنی ویژه مددجویان کمیته امداد در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4142110
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

پویش های قرآنی ویژه مددجویان کمیته امداد در گلستان برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: باهدف ارتقاء سطح بینش و معنوی کارکنان و مددجویان پویش های قرآنی در سطح استان برگزار شد.

بابایی مدیر کل کمیته امداد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: براساس ابلاغ استاندار گلستان و در راستای اجرای سند چشم‌انداز قرآنی ۱۴۰۸ استان، پویشهای قرآنی، باعنوان قرآن کتاب زندگی ویژه کارکنان این نهاد و پویش هم صدای آسمان ویژه خانواده‌های تحت حمایت از ابتدای سال جاری و با شروع ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اهمیت و کاربرد مباحث قرآنی در زندگی آحاد مردم جامعه افزود: گسترش مسائل معنوی و فرهنگی با نگاه قرآنی، بین کارکنان و مددجویان تحت حمایت ازجمله سیاستهای اصلی فرهنگی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: این پویش ها با کیفیت مناسب از ابتدای سال جاری برگزار شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در پویش قرآن کتاب زندگی ویژه کارکنان این نهاد، ۱۲ نفر از استان گلستان جزو برگزیدگان کشوری انتخاب شدند که حائز بالاترین رتبه در سطح کشور بودند.

بابایی ادامه داد: در قالب پویش قرآن هم صدای آسمان، ویژه مددجویان تحت حمایت که از برنامه‌های اختصاصی استانی بود، نزدیک به هزار اثر در قالب کلیپ، دل نوشته و نقاشی به دبیرخانه این پویش ارسال شد که پس از داوری آثار برتر، طی مراسمی، نفرات برگزیده مددجویی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha