آموزش قرآن ویژه طرح چهارشنبه‌ها قرآنی در بندرگز برگزار شد + عکس
کد خبر: 4141661
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

آموزش قرآن ویژه طرح چهارشنبه‌ها قرآنی در بندرگز برگزار شد + عکس

آموزش قرآن ویژه طرح چهارشنبه‌ها قرآنی با حضور امام جمعه بندرگز و کارشناس قرآنی و نوجوان و جوانان روز گذشته، ۲۷ اردیبهشت در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

چهارشنبه‌ها قرآنی در بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، آموزش قرآن ویژه طرح چهارشنبه‌ها قرآنی با حضور امام جمعه بندرگز و کارشناس قرآنی و نوجوان و جوانان روز گذشته، ۲۷ اردیبهشت در مسجد جامع بندرگز برگزار شد. حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه بندرگز در این مراسم از حضور نوجوان و جوانان قرآنی در این محفل اظهار خرسندی کرد وگفت: این مراسمات می‌تواند در جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های قرآنی در جامعه را فراهم کند، لذا باید زمینه بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

امام جمعه بندرگز با بیان‌اینکه پناه آوردن به قرآن موفقیت در زندگی را در پی دارد، افزود: قرآن نور زندگی است بچه های قرآنی فرزندان نورانی اند لذا باید در کنار فعالیت‌های قرآنی زمینه را برای حضور جوانان در برنامه‌های فرهنگی فراهم کرده تا بتوانیم از ظرفیت جوانان نخبه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره اصالت خانواده و هویت جوان انقلابی را هدف قرار داده است، گفت: هر چقدر جوان ما انقلابی و با آموزه‌های اسلامی و دینی آشناتر باشد می‌تواند در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن مقابله کرده و در مقابل آسیبهای اجتماعی مصون بمانند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه بندرگز از جوانان فعال قرآنی با هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha