کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در دوزین برگزار شد
کد خبر: 4141371
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در دوزین برگزار شد

به مناسبت شهادت حضرت امام صادق (ع) سی و نهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور امام جمعه و مردم ولایت مدار شب گذشته، 26 اردیبهشت ماه در مصلی نماز جمعه شهر دوزین برگزار شد.

کرسی تلاوت در دوزینبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت شهادت حضرت امام صادق (ع) سی ونهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم با حضور امام جمعه و مردم ولایت مدار شب‌گذشته، 26 اردیبهشت ماه در مصلی نماز جمعه شهر دوزین برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضانژاد، امام جمعه کوهسارات در این محفل قرآنی گفت: قرآن کتابی است که با ویژگی شناخت همه جانبه نسبت به انسان و پیرامون و جهان اطراف انسان و هدف چگونه زیستن برای آن ترسیم شده است.

امام جمعه کوهسارات با بیان اینکه قرآن تنها نسخۀ سعادت انسانی است، گفت: باید در معنا و مفهوم آیه‌های قرآن تفکر و تدبر صورت گیرد، لذا آنچه که ما را به تفکر وامی دارد این است که چه کار کنیم که قرآن را در عمل به کار گیریم.

همچنین در این محفل قرآنی علی وزیری و ابوالفضل وزیری آیاتی از کلام وحی را تلاوت کردند و در ادامه امام جمعه بخش کوهسارات به ارائه مباحث تفسیری پرداخت و حُسن ختام برنامه‌های کرسی تلاوت وتفسیر قرآن ذکر مصیبت در شام غریبان شهادت حضرت امام صادق (ع) بود.

انتهای پیام
captcha