کردستان؛ یکی از امن‌ترین استان‌های کشور
کد خبر: 4141226
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

کردستان؛ یکی از امن‌ترین استان‌های کشور

فرمانده فراجا گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، کردستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده و این مهم به برکت خون شهدا و بصیرت مردم حاصل شده است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا شامگاه گذشته، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به اینکه انسداد فیزیکی مرزها در اولویت ماست، گفت: برای این امر از وسایل اپتیکی و تجهیزات نوین هم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه انسداد مرزها امسال تمام نخواهد شد، افزود: انجام کار در مرز هزینه نیست بلکه در راستای ایجاد درآمد و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و امنیت بیشتر مرزها انجام می‌شود.

فرمانده فراجا با تأکید بر اینکه امیدواریم با حمایت دولت سیزدهم  امسال شاهد جهش خوبی در این راستا باشیم، بیان کرد: برنامه ریزی برای مبارزه با قاچاق باید به رشد تولید و مهار تورم  تقویت احساس امنیت تولیدکنندگان کمک کند.

وی امسال را سال سختی برای قاچاقچیان دانست و گفت: امسال مرزبانان و نیروهای انتظامی با قدرت تمام با قاچاق مقابله خواهند کرد و برنامه‌های مفصلی در این راستا داریم که امیدواریم با انسداد بهتر مرزها این قول عملی‌تر شود.

سردار رادان در ادامه به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و افزود: نهایت تلاش دشمن در حوادث اخیر این بود که کشور و از جمله کردستان را ناامن نشان دهد که این امر تعدادی محدود و غافل از نقشه دشمن را تحت تأثیر قرار داد اما با بصیرت و هوشیاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی، این توطئه خنثی شد.

وی در پایان یادآور شد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، کردستان یکی از امن‌ترین استان های کشور بوده و این مهم به برکت خون شهدا و بصیرت مردم حاصل شده است.

انتهای پیام
captcha