مدیر و مربیان جامعةالقرآن‌ آزادشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
کد خبر: 4139573
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

مدیر و مربیان جامعةالقرآن‌ آزادشهر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مدیر و جمعی از مربیان جامعة‌القرآن شهرستان آزادشهر امروز، ۱۸ اردیبهشت با حجت الاسلام منصوری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

دیدار امام جمعه آزادشهر با مربیان جامعه القرآن آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم مدیر و جمعی از مربیان جامعة‌القرآن شهرستان آزادشهر امروز، ۱۸ اردیبهشت با حجت الاسلام منصوری امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر در این دیدار با تقدیر و تشکر از فعالیت‌ مربیان به فراگیری بیشتر نونهالان و نوجوانان به آموزش و حفظ قرآن تأکید کرد و گفت: اگر فرزندان ما با قرآن مأنوس شوند، از آسیب‌های اجتماعی ایمن خواهند ماند.

امام جمعه آزادشهر با بیان اینکه مسئولیت‌ها نعمت و امانت الهی است که در اختیار ما به ودیعه گذاشته شده است، گفت: ما باید در قبال این مسئولیتی که در اختیار داریم، پاسخگو بوده و با خدمت صادقانه امانت‌دار این مسئولیت باشیم.

وی گفت: آشنا کردن و مانوس کردن نوجوانان با آموزه‌های دینی و قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش مهم و موثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثر کردن ترفندهای دشمنان دارد.

حجت‌الاسلام منصوری افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی و تقویت مبانی دینی و اعتقادی مردم در جامعه راهکار مناسب برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

وی گفت: باید در مسیر خدمت شایسته آنچه که موجبات رضایت پروردگار را فراهم کند باید از قرآن استمداد بجویم و به رحمت واسعه الهی امید داشته باشیم.

همچنین در این مراسم از مربیان قرآنی برتر این مرکز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha