برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در گلستان
کد خبر: 4139277
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در گلستان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: هیجدهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان مدارس و مراکز مشکلات یادگیری در گلستان برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه

محمد قاسم پور، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز در دو بخش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان مدارس و مراکز مشکلات ویژه یادگیری در روزهای یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: در بخش دانش‌آموزی رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام نماز، انشا نماز، اذان، مداحی و قرائت قرآن به صورت حضوری در روز یکشنبه 24 اردیبهشت از ساعت 10 صبح در مدارس برگزار می‌شود.

قاسم‌پور با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند فیلم‌های اذان، مداحی، قرائت قرآن و نماز دو رکعتی از طریق پیام رسان شاد به شماره 09119000489 ارسال کنند، افزود: این مسابقات در بخش فرهنگیان در رشته‌های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در روز دوشنبه 25 اردیبهشت از ساعت 10 صبح به مدت 20 دقیقه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان با بیان اینکه هر دانش‌آموز و همکار فقط می‌تواند در یک رشته شرکت کند، گفت: نفرات برتر با توجه به سهمیه به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha