توزیع 110 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز
کد خبر: 4137588
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

توزیع 110 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز در تشریح فعالیت‌های این ناحیه در سال گذشته از توزیع 110 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق این کلان‌شهر خبر داد.

احمد جعفری، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، احمد جعفری، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بزرگداشت معلم گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف انقلاب و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب باید باز هم به اندیشه‌های ناب انقلاب و اندیشه‌های شهید مطهری که مدیون آن‌ها در تثبیت انقلاب هستیم، بازگردیم.

وی از اجرای بیش از 150 برنامه طی هفته عقیدتی ـ سیاسی در این ناحیه از سپاه خبر داد و افزود: دو هدف ارتقای معرفت و بصیرت دینی و سیاسی را در اجرای این برنامه‌ها دنبال می‌کنیم.

جعفری با بیان اینکه برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سطوح نواحی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شوند، گفت: امروز انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است و در این زمینه نقش مسئولان و خبرنگاران بسیار حساس است زیرا امروز دشمن تمام تلاش خود را به تصویرسازی معطوف کرده است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز اظهار کرد: امروز شاهد سکوت برخی رسانه‌های داخلی و میدان‌داران در خصوص اقدامات دشمنان هستیم در صورتی که واقعیت ملت ما غیر از آن چیزی است که دشمن تصویرسازی می‌کند و این مسئله را در راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 و روز جهانی قدس 1402 مشاهده کردیم که چگونه مردم همچنان پای آرمان‌های انقلاب و مسئله فسلطین ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه واقعیت مردم ایران حضور در شب‌های قدر بود، از خبرنگاران خواست تا این مسائل را به درستی و دقیق به دنیا و رسانه‌های مختلف منعکس کنند.

جعفری در ادامه یکی از راهبردهای اصلی سپاه در سال 1401 را برگزاری نشست‌های متعدد جهاد تیبین در سطح مساجد عنوان کرد و گفت:‌ در سالی که گذشت اقدامات متعددی انجام دادیم که از جمله آن‌ها می‌توان به توزیع 110 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز اشاره کرد.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز تجهیز 6 کارگاه اشتغالزایی را از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا برشمرد و افزود: به طور کلی 32 کارگاه اشتغالزایی در منطقه شرق شیراز راه‌‌اندازی کردیم که 170 شغل به صورت مستقیم و 350 شغل به صورت غیرمستقیم در همین راستا ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در شروع سال جدید و هفته جاری کلنگ احداث ۵ کارگاه اشتغالزایی به زمین زده شد که بناست طی 6 ماهه ابتدای سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید، از ایجاد 6 قرارگاه محله‌ای برای خدمت‌رسانی و رفع محرومیت مناطق محروم خبر داد.

جعفری، پرداخت وام‌های اشتغالزایی، توزیع 70 هزار پوشاک و البسه میان نیازمندان منطقه شرق شیراز، احداث 8 باب منزل نیازمندان و... را از دیگر اقدامات انجام شده این ناحیه از سپاه طی سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام
captcha