مدیر مؤسسه قرآنی «ایمان» با امام جمعه بندرگز دیدار کرد
کد خبر: 4136713
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

مدیر مؤسسه قرآنی «ایمان» با امام جمعه بندرگز دیدار کرد

مدیر مؤسسه قرآن و عترت ایمان شهرستان بندرگز در راستای عملکرد بهتر فعالیت‌های فرهنگی قرآنی امروز، 6 اردیبهشت با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

دیدار مدیر موسسه قرآن و عترت ایمان با امام جمعه بندرگزبه گزارش ایکنا از گلستان، در راستای عملکرد بهتر فعالیت‌های فرهنگی قرآنی مدیر مؤسسه قرآن و عترت «ایمان» شهرستان بندرگز امروز، 6 اردیبهشت با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

رضا سعیدی، در این جلسه ضمن تشکر از برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی بود تا نوجوانان بیشتر با معارف قرآنی آشنا شوند که باالحمدالله این شرایط حاصل شد و جوانان پرشورتر از گذشته در محافل قرآنی شرکت می‌کردند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت و دبستان ایمان شهرستان بندرگز با بیان‌ ینکه ترویج فعالیت‌های قرآنی باید متناسب با روحیات نوجوانان و در جهت تأمین خواسته‌های روحی و معنوی آنها باشد، گفت: لازمه تربيت قرآنی شناخت قرآن، درک مفاهيم و عمل به دستورهای قرآن است. لذا بايد با شناخت توانايی دانش‌آموزان زمينه ارتقای علمی، فرهنگی و تربيتی آنها را فراهم كرد تا در جهت توسعه جامعه قدم بردارند.

سعیدی‌ گفت: از اقدامات مؤسسه قرآن و عترت دبستان ایمان علاوه بر ترویج فرهنگ قرآنی ارائه برنامه‌های فرهنگی با موضوعات مهدویت است که در این مؤسسه هر روز در کنار اقامه نماز جماعت پاسخگویی به شبهات مهدویت مدنظر قرار گرفته است.

امام جمعه بندرگز هم ضمن تشکر و قدردانی از حضور دانش‌آموزان در نماز جماعت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: ان‌شاءالله بتوانیم از این نوجوانان در مسجد و نماز جمعه در گروه‌های قاری‌، موذن و مکبری استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha