کرسی تلاوت ضیافت نور در علی‌آباد کتول برگزار شد
کد خبر: 4135410
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کرسی تلاوت ضیافت نور در علی‌آباد کتول برگزار شد

چهارصد و نهمین کرسی ضیافت نور با حضور امام جمعه علی‌آباد کتول، فعالان قرآنی و جمعی از دانش‌آموزان روزه‌اولی شامگاه، ۲۹ فروردین در جوار قبور مطهر شهدای گمنام پارک انقلاب اسلامی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول

به گزارش ایکنا از گلستان، چهارصد و نهمین کرسی ضیافت نور با حضور امام جمعه علی‌آباد کتول، فعالان قرآنی و فرماندار و فرمانده سپاه، مسئولان اداره آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان روزه‌اولی و مربیان شامگاه، ۲۹ فروردین‌ماه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام پارک انقلاب اسلامی شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد.

در این محفل نورانی در ابتدا قرائت سوره یس توسط حسین قلیچ و قرائت تحقیق توسط دانش آموز و فعال قرآنی محمد مهدی نظری انجام و اجرای دعای توسل توسط کربلایی عبدالله کرامتی آغاز شد.

سپس استاد محمد ابراهیم جهش آیات شریفه 21 تا 25 سوره مبارکه احزاب و نیز سوره مبارکه کوثر را قرائت کردند و اجرای گروه سرود روزه‌اولی توسط دانش‌آموزان دختر برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مهدی‌نژاد، امام جمعه علی‌آباد کتول به تفسیر آیات ۱۸۳ به بعد سوره بقره اشاره کرد و گفت: رمضان ماهی است که ما به ضیافت الهی دعوت شده‌ایم و دعوتنامه قرآن کریم و میزبان خود خداوند است و پذیرایی این ماه غذای معنوی است.

وی گفت: تنها ماهی که نامش در قرآن آمده ماه رمضان است که نام خداست و سوزاننده گناهان است هر روز روزه این ماه معادل شصت روز و تلاوت هر آیه قرآن در این ماه معادل یک ختم قرآن کریم است.

 

انتهای پیام
captcha