بیش از هزار کرسی تلاوت دانش‌آموزی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4135239
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

بیش از هزار کرسی تلاوت دانش‌آموزی در گلستان برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: با هدف ترویج فرهنگی قرآنی و تقویت فراگیری آموزه‌های دینی بیش از هزار کرسی تلاوت دانش آموزی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح مدارس گلستان برگزار شد.

کابلی معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان

موسی کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و برای تقویت فراگیری آموزه‌های دینی محفل انس با قرآن دانش آموزی همزمان با ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور در گلستان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در استان گلستان نیز، در چهارده شهرستان و با حضور ۷۰۰۰ دانش آموز این محفل نورانی برگزار شد، گفت: این محفل قرآنی امروز سه شنبه ۲۹ فروردین با حضور دانش آموزان در پارک شهر گرگان برگزار شد.

کابلی با بیان اینکه دوهزار و چهارصد مدرسه در سطح استان این محافل انس با قرآن را برگزار کردند، گفت: بیش از ۱۴ میلیون دانش آموز گلستانی در مقاطع مختلف تحصیلی امروز پذیرای این محافل قرآنی بودند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بیش از هزار کرسی تلاوت دانش آموزی در سطح مدارس برگزار شد، گفت: هدف ما براین است که این محافل مختص به ایام ماه مبارک رمضان نباشد و در طول سال و در مناسبت‌های مختلف این محافل با کیفیت بهتری در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها برگزار شود.

انتهای پیام
captcha