قرآن؛ ترسیم کننده جامع‌ترین برنامه زندگی برای انسان
کد خبر: 4135225
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد:

قرآن؛ ترسیم کننده جامع‌ترین برنامه زندگی برای انسان

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه قرآن؛ ترسیم کننده جامع‌ترین برنامه زندگی انسان است، گفت: برای ترویج فرهنگ قرآنی و مشخص کردن مسیری روشن برای زندگی کودکان و نوجوانان باید آنها را با آموزه‌های قرآن آشنا کرد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم محفل انس با قرآن دانش‌آموزی که امروز، ۲۹ فروردین در پارک شهر گرگان برگزار شد، گفت: توجه به مسائل تربیتی با توجه به آموزه‌های قرآنی از نکاتی است که دانش‌آموزان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: قرآن کریم کتاب هدایت بشر در تمام دوران‌ها است و رمز موفقیت پیامبر اکرم (ص) نیز پیروی از آیات ارزشمند این کتاب آسمانی بود.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه نشر کلام وحی توفیقی است که به مربیان قرآنی داده شده است، گفت: برای ترویج فرهنگ قرآنی و مشخص کردن مسیری روشن برای زندگی کودکان و نوجوانان باید آنها را با آموزه‌های قرآن آشنا کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان اولین اقدام فرهنگی امام زمان(عج) بعد از ظهورش شناسایی حافظان و مترتیل قرآنی است، افزود: اندیشه مهدویت و فرهنگ انتظار تنها راه نجات بخش جامعه بشری است و این فرهنگ مهمترین اصل در جوامع اسلامی و انسانی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام گرزین به دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی اشاره کرد وگفت: یکی از راه‌های اصلی برای رسیدن به کمال پرداختن به آموزه‌های قرآنی بوده زیرا قرآن جامع‌ترین برنامه زندگی انسان را ترسیم می‌کند.

مدیر کل تبلیغات گلستان به سیره و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو برای جوانان اشاره کرد وگفت: سپهبد شهید سلیمانی نه تنها الگوی جبهه مقاومت، شهادت و مردانگی هستند؛ بلکه ایشان بهترین الگو برای جوانان به ویژه دانش‌آموزان هستند.

وی دانش آموزان را به فراگیری آموزه‌های قرآنی ترغیب کرد وگفت: شما دانش آموزان باید از این فرصتی که خداوند به شما داده استفاده کرده و با عمل به آموزه‌های قرآنی در برنامه روزمره و تحصیلی خود موفق باشید.

 

 

انتهای پیام
captcha