برگزاری محافل قرآنی راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است
کد خبر: 4134913
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

برگزاری محافل قرآنی راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن تنها راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، گفت: محافل قرآنی آبروی فرهنگی شهرها هستند و اگر شهری فاقد این محافل باشد قطعاً در عرصه فرهنگی با مشکلاتی مواجه است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قربانی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان روز گذشته، ۲۸ فروردین در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن در جمع خبرنگاران با اشاره به حدیث شریف ثقلین، قرآن و اهل‌ بیت(ع) را نجات‌دهنده انسان دانست و گفت: برای عاقبت‌بخیری و گذر از گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فردی، خانواده‌ها باید بچه‌ها را قرآنی تربیت کنند و با عمل به قرآن، انس با قرآن و تلاوت قرآن زندگی‌ها را پر از عطر و بوی قرآنی کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد، افزود: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به‌دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه قرآن کریم روشنگر راه زندگی انسان‌ها و نجات‌دهنده‌ آنها از تاریکی و جهالت است، گفت: محافل قرآنی آبروی فرهنگی شهرها هستند و اگر شهری فاقد این محافل باشد قطعاً در عرصه فرهنگی با مشکلاتی مواجه است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه نینوا گلستان گفت: آیات قرآن مایه حیات روحانی، جسمانی و زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان است و با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

گفتنی است، محفل انس با قرآن با هدف ترویج و گسترش معارف قرآنی با حضور ۷۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha