محفل انس با قرآن در سرخنکلاته برگزار شد + عکس
کد خبر: 4134535
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

محفل انس با قرآن در سرخنکلاته برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه بخش بهاران و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان گرگان، دبیر امر به معروف استان، جمعی از مسئولان و آحاد مردم شامگاه، 26 فروردین در مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) شهر سرخنکلا برگزار شد.

محفل انس با قرآن در سرخنکلاتهبه گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه بخش بهاران و رئیس سازمان تبلیغات شهرستان گرگان، دبیر امر به معروف استان، مسئولان بخشی و شهری و مردم مؤمن به‌ویژه جوانان و نوجوانان شامگاه، 26 فروردین در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر سرخنکلا برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی رضازاده، امام جمعه بخش بهاران در این مراسم با بیان این‌که هدف از برگزاری این محافل انس با قرآن و آشنایی با معارف علوم قرآنی است، گفت: فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و تشویقی همه نهاد‌های قرآنی می‌تواند اثر شایسته‌ای در گسترش مفاهیم قرآنی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

حجت‌الاسلام رضازاده با اشاره به این‌که ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخوت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی از اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن است، تصریح کرد: برگزاری این‌گونه محافل با حضور قاریان بین‌المللی حرکتی بسیار ارزشمند در راستای انس با قرآن به عنوان مقدمه شناخت و عمل به قرآن است.

وی گفت: در حوزه قرآن هر چقدر هم تلاش کنیم باز هم کفایت از نیازها و پاسخگوی حق قرآن نمی‌شود اما این فعالیت‌ها می‌تواند مفید و پاسخگوی بخشی از نیازهای مخاطبان باشد. قرآن کریم اقیانوس بی‌کران رحمت الهی است که در سایه تلاوت، حفظ، تدبر و ... می‌توان از آن بهره برد.

همچنین در این محفل قرآنی محسن رضایی از قاریان استانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و گروه سرود شکوفه‌های بهشتی توسط نوگلان دختر سرخنکلاته برگزار شد.

انتهای پیام
captcha