۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی توزیع شد
کد خبر: 4134485
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر استان راه‌اندازی شده است، گفت: ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و ایتام تا قبل از شب‌های احیا در استان توزیع شد.

محمد حسن ذوالفقاری

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، امروز، 27 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۷۰۰ کودک یتیم و چهار و ۱۰۰ کودک در طرح محسنین، تحت پوشش خدمات این نهاد قرار دارند، گفت: این ایتام و کودکان در طرح‌های مختلف مورد حمایت‌های کمیته امداد و مردم نیک‌اندیش قرار می‌گیرند که در ماه رمضان شاهد اجرای طرح اطعام مهدوی و پویش هم سفره هستیم.

وی افزود: تعدادی از ایتام و محسنین در استان فاقد پوشش حامی هستند، که بر این اساس کمیته امداد در صدد است تا با همکاری خیران و مردم نیک‌اندیش استان برای این ایتام و فرزندان طرح محسنین حامی پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با تأکید بر اینکه طرح اطعام مهدوی با موضوع سفره‌های افطاری برای ایتام در مساجد و تکایا در سراسر استان در دست اجرا است، متذکر شد: در این طرح طی ماه رمضان سبد کالا و غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ذوالفقاری ادامه داد: تا قبل از شب‌های قدر بیش از ۳۶ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری ساده در ماه رمضان در سراسر استان سمنان توزیع شده که در این راستا ۸۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذا نیز در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان تا قبل از شب‌های احیا توزیع شده است.

به گفته وی بیش از ۱۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر استان راه‌اندازی شده و نزدیک به ۱۱ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان و ایتام تا قبل از شب‌های احیا در استان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha