«مقاومت» برگرفته از تعالیم قرآن و احکام اسلام است
کد خبر: 4134005
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

«مقاومت» برگرفته از تعالیم قرآن و احکام اسلام است

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه امروز هیچ طرحی از سوی رژیم‌های جنایتکار نسبت به فلسطین اجرا شدنی نیست، گفت: با اقتدار اعلام می‌کنیم تنها با نیروی مقاومت که برگرفته از تعالیم قرآن و احکام اسلام است می‌توان مسائل دنیای اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین را حل کرد.

شفیعی فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، امیر «حسین محمد شفیعی»، فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین، در سخنرانی پیش از خطبه‌ نماز جمعه امروز ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ که در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، گفت: صهیونیست‌ها فلسطین را از روز اول به یک پایگاه تروریستی تبدیل کردند بنابراین اسرائیل نه یک کشور بلکه یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و مردم مظلوم جهان است اما حضور مردم در میدان دفاع از قدس موجب نیرو گرفتن و افزایش استقامت کسانی است که با جسم و جان خود از قدس و مسجدالاقصی دفاع می‌کنند و با کمک خداوند مبارزه بزرگ فلسطین به نتایج نهایی نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: شکست‌های پیاپی مهم‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، یعنی آمریکای جنایتکار در منطقه از جمله در اعمال سیاست فشار حداکثری به ایران و همچنین در کنترل اقتصادی جهان و در مدیریت داخلی خود، از نشانه‌های نابودی استکبار جهانی است.

شفیعی بیان کرد: امروز تمام فلسطین به صحنه مقاومت تبدیل شده و مردم فلسطین در ادامه جهاد خود عزمی استوار دارند؛ هیچ طرحی از سوی رژیم‌های جنایتکار نسبت به فلسطین اجرا شدنی نیست و با اقتدار اعلام می‌کنیم تنها با نیروی مقاومت که برگرفته از تعالیم قرآن و احکام اسلام است می‌توان مسائل دنیای اسلام و در رأس آن مسئله فلسطین را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه همه عالم بداند که اسلام شکست ناپذیر است، گفت: اسرائیل دشمن بشریت است و هر روز یک غائله جدید ایجاد می‌کند اما بداند که دیگر حنای او در دنیا رنگی ندارد و روز قدس روز نابودی اسرائیل است و ما به همه ابرقدرت‌ها هشدار می‌دهیم که امروز دوران بزن درو تمام شده و جهان دیگر تحت سیطره شما نخواهد بود.

خفقان رسانه‌ای در سرزمین‌های اشغالی

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید در سرزمین‌های اشغالی خفقان رسانه‌ای و سانسور خبری بیداد می‌کند، رسانه‌ها اعلام نمی‌کنند که در حال حاضر در اسرائیل اختلاف طبقاتی شدیدی وجود دارد زیرا یک مجموعه نژادپرست در آن سرزمین حاکم است و این جزو ذات آن‌ها است.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه همواره اعلام کرده‌اند که رژیم اشغالگر قدس شکست‌ناپذیر است ولی بارها شاهد بودیم که در برابر ملت فلسطین شکست خورده‌اند و جوانان فلسطینی لرزه به اندام اسرائیلی‌ها انداخته‌اند و امروز کوچیک‌ترین حرکت رژیم‌های جنایتکار را پاسخ خواهند داد.

این مسئول یادآور شد: دیگر فصل وقایع غم‌انگیز برای فلسطین گذشته و فلسطین از دست خالی عبور کرده و مسلح شده و مردمانش میدان‌دار صحنه‌های نبرد و مبارزه با غاصبان سرزمینشان هستند. افزایش عملیات استشهادی در فلسطین، به درک واصل شدن سربازهای اسرائیلی و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست در ماه‌های اخیر نشان داد که ساختار امنیتی رژیم صهیونیستی از هم فروپاشیده و دیگر ناتوان است.

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: در نسل جدید جهان، قدرت حامیان رژیم کودک‌کش اسرائیل رو به افول است و این امر زوال اسرائیل را نشان می‌دهد، واقعیتی است که خودشان هم به آن اذعان دارند چراکه می‌بینیم رژیم صهیونیستی که در گذشته به راحتی سرزمین‌ها را اشغال می‌کرد امروز جرئت هیچ حمله‌ای را ندارد.

وی تصریح کرد: سیمای فلسطین در صحنه عملیاتی هر روز برجسته‌تر از گذشته می‌شود و جبهه مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی و یارانش در تمام منطقه شکل گرفته و رژیم صهیونیستی حتی در خانه خود امنیت ندارد و امروز دور خود را دیوار بتنی کشیده و جرئت پا فراتر گذاشتن ندارد.

شفیعی یادآور شد: به تازگی یکی از مسئولین رژیم منحوس اسرائیل در عالم دیوانگی و رویا گفته است برای حمله به ایران برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ باید در پاسخ به این یاوه‌گویی بگوییم: ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

انتهای پیام
captcha