توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شاهین‌دژ
کد خبر: 4133820
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در شاهین‌دژ

فرمانده سپاه شاهین‌دژ گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد، همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی(ع) توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفت.

توزیع بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژ از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه به مناسبت شب‌های قدر خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد، همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی(ع) توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان صورت گرفت.

وی افزود: طرح کمک مومنانه با همت جهادگران سپاه ناحیه در ماه مبارک رمضان اجرا و در این طرح بسته‌های معیشتی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه توزیع شد.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ از حمایت‌های سپاه شهدای آذربایجان غربی، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، خیرین و و واحدهای تولیدی در شاهین دژ تشکر کرد.

سرهنگ یوسفی گفت: با حمایت بسیج و سپاه شهرستان و کمک خیرین، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شاهین دژ توزیع شده است.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با سفارش روزه داران به انفاق و کمک به نیازمندان تاکید کرد: قدر فرصت‌ها را بدانیم و از نعمت‌های خداوند متعال در مسیر بندگی نهایت بهره ببریم و در راه خدا استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام
captcha