قزوین در شب‌های قدر میزبان شهدای گمنام است
کد خبر: 4133023
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

قزوین در شب‌های قدر میزبان شهدای گمنام است

هیئت‌های مذهبی، مؤسسات آموزش عالی، مراکز فرهنگی و برخی از دستگاه‌های دولتی استان قزوین در شب‌های قدر میزبان ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس هستند.

تشییع شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از قزوین، در شب‌های ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر هیئت‌های مذهبی، مؤسسات آموزش عالی، مراکز فرهنگی و برخی از دستگاه‌های دولتی در سراسر استان قزوین میزبان ۲ شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس هستند.

یکی از ۲ شهید میهمان مردم شهرستان قزوین است و شهید دیگر به مراسم مختلف در سایر شهرستان‌های استان سفر می‌کند تا با عطر بهشتی خود مشام عاشقان را نوازش داده و دل‌هایشان را بیش‌ازپیش خدایی کند.

این سفر معنوی از شب گذشته و هم‌زمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از شهرستان‌های آبیک و تاکستان آغاز شده و شهید گمنام امشب میهمان مردم مؤمن بوئین‌زهرا خواهد بود و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مردم شهرستان البرز هم روز پنجشنبه در ضیافت شهدا حاضر خواهند شد.

لازم به ذکر است که روز جمعه هم‌زمان با بزرگداشت روز جهانی قدس و راهپیمایی ضدصهیونیستی این ۲ شهید گمنام بر روی دستان مردم آبیک و قزوین تشییع خواهند شد.

خبرها حاکی از آن است که حجم تقاضاها برای حضور شهید در مراسم شب‌های قدر بسیار زیاد است و به‌طور میانگین شب گذشته ۱۲ مراسم در شهرستان‌های آبیک و تاکستان میزبان شهید گمنام بودند و در شهرستان قزوین هم همین برنامه در جریان بود و طی شب گذشته بیست هیئت مذهبی قزوین متبرک به عطر حضور شهید گمنام شدند.

در طی ساعات روز نیز عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند در معراج شهدای شهر قزوین به پابوسی شهدا بروند. با توجه به حجم تقاضاها و درخواست‌های مردمی شهدا به ترتیب اولویت در مراسم حضور خواهند داشت و با توجه به محدودیت زمان برخی از مراسم از حضور شهیدگمنام بی‌نصیب خواهند شد.

هماهنگی و پیگیری برنامه «ضیافت نور» با حضور شهدای گمنام با همکاری ستاد کنگره شهدای استان قزوین و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha