توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی در بین نیازمندان چالدران
کد خبر: 4132766
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی در بین نیازمندان چالدران

معاون‌ هماهنگ‌کننده سپاه چالدران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، هزار و 620 بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود، این مهم با همت خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال انجام است.

توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی در بین نیازمندان چالدرانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن‌ اسکندرپور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران، امروز 20 فروردین در آیین توزیع بسته‌های معیشتی در مسجد جامع این شهرستان، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، هزار و 620 بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت این شهرستان توزیع می‌شود.

وی ارزش مادی این بسته‌های معیشتی را بیش از 2 میلیارد و 373 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برنج، مرغ، رب، روغن، حبوبات، خرما و ... در این بسته‌ها گنجانده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چالدران ارزش هر بسته را یک میلیون و 465 هزار تومان عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها توسط معاونت بسیج سازندگی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تابعه سپاه چالدران بین نیازمندان و افراد کم درآمد توزیع می‌شود.

اسکندرپور ضمن قدردانی از خیران و افرادی که در زمینه تهیه اعتبار و تامین ارزاق فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سایه اتحاد و همدلی می‌توانیم مشکلات قشر بی‌بضاعت را تا اندازه زیادی برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha