توزیع 13500 بسته معیشتی طی ایام رمضان در شیراز
کد خبر: 4132751
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

توزیع 13500 بسته معیشتی طی ایام رمضان در شیراز

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، به‌همت سپاه بقیةالله(عج) شیراز و جمعی از خیران 13 هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

توزیع بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان توسط سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 20 فروردین در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) این کلان‌شهر برگزار شد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در این مراسم بیان کرد: امروز نخستین مرحله رزمایش توزیع بسته‌های معیشتی این ناحیه از سپاه در سال ١٤٠٢ است‌.

 وی با اشاره به توزیع ١٣ هزار و ٥٠٠ بسته معیشتی از امروز در شیراز، گفت: ٤٧٠٠ بسته با همراهی و همکاری سپاه فجر و مابقی توسط خیرین تهیه شده است.

علیپور به اجرای طرح نذرواره که از پیش از ایام نوروز با هدف خرید پوشاک و البسه آغاز شده و تا عیدفطر هم ادامه دارد، اشاره کرد و افزود: به جای خرید مستقیم لباس، با کارگاههای اشتغال مورد حمایت سپاه، وارد قرارداد برای خرید مانتو و شلوار دخترانه و پیراهن و شلوار پسرانه شدیم و با شناسایی نیازمندان به آنها حواله دریافت پوشاک به آنها داده می‌شود.تاکنون ٢٥٠٠ دست پوشاک تهیه شده است.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در پایان گفت: تاکنون ٢٧١ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه بقیةالله(عج) و به همت خیران شیراز آزاد شده‌اند و به مناسبت عید فطر نیز تعدادی زندانی دیگر آزاد خواهند شد.

انتهای پیام
captcha