مراسم ترتیل‌خوانی ویژه بانوان در علی آبادکتول برگزار شد
کد خبر: 4131251
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

مراسم ترتیل‌خوانی ویژه بانوان در علی آبادکتول برگزار شد

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی ویژه بانوان و یادبود شهید قربانعلی نجفی و با حضور بانوان فعال قرآنی امروز، ۱۴ فروردین در فاطمیه علی آبادکتول برگزار شد.

مراسم ترتیل خوانی ویژه بانوان در علی آبادکتول

به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل‌خوانی ویژه بانوان و یادبود شهید قربانعلی نجفی و با حضور بانوان فعال قرآنی امروز، ۱۴ فروردین در فاطمیه علی آبادکتول برگزار شد.

محدثه شکی، مسئول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) علی آبادکتول در این جلسه قرآنی گفت: این مراسم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر روز با حضور بانوان قرآنی در این مکان برگزار می‌شود که همراه با ترتیل خوانی تفسیر قرآن و نکات آموزه قرآنی بیان می‌شود.

مسئول آموزش مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) علی آبادکتول با بیان اینکه این مراسم هرروزه ۱۵ الی ۱۷ بعدازظهر برگزار می‌شود، افزود: هدف ما از برگزاری این جلسات استفاده از ظرفیت بانوان قرآنی در بیان احکام و مفاهیم قرآنی بوده که سعی کردیم زمینه‌ای برای جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی فراهم کنیم.

همچنین در این مراسم با قرائت قرآن توسط یوسفی قاری استانی و بیان نکات تفسیری توسط استاد نوروزی و اهدای جوایز به نوجوانان قرآنی برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha