توزیع 6 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ملایری
کد خبر: 4131154
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
در ماه رمضان

توزیع 6 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ملایری

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از توزیع بیش از شش هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

علی خراسانی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایرعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه حدود ۱۷ هزار نفر در قالب ۹ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: درسال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان تعداد ۳۲ هزار پرس افطاری و غذای گرم توسط آشپزخانه مرکزی کمیته امداد و ۱۵ آشپزخانه فعال مراکز نیکوکاری بین نیازمندان طبخ و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد شش هزار و 460 بسته معیشتی هر کدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش توزیع خواهد شد، افزود: علاوه بر این مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری نیز در طول ایام ماه رمضان برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند و فعال هستند.

خراسانی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های حامی‌یابی در طول شب‌های قدر اظهار کرد: همزمان با هفته اکرام ایتام پایگاه‌های حامی نیز در سطح مساجد و شهرستان ملایر فعال هستند. در حال حاضر 9 هزار و 336 حامی از ایتام و محسنین حمایت می‌کنند و 703 کودک یتیم و دو هزار و 33 کودک طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ نفر نیز نیازمند حامی هستند بر کمک خیرین و جذب بیشتر حامیان تأکید کرد و گفت: سهمیه جذب حامیان امسال در ملایر سه هزار و 200 نفر است.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران بازوی توانمند و همواره در همه برنامه‌ها کمک یار این نهاد هستند که اميدواريم در ایام ماه رمضان نیز کمک‌های مالی و معنوی خود را به نیازمندان داشته باشند، برای شرکت در طرح «اطعام مهدوی» می‌توان کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری*8877*0814# و یا به شماره کارت 6037 9979 5002 8036 واریز کنند.

انتهای پیام
captcha