محفل انس با قرآن در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4130855
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

محفل انس با قرآن در بندرگز برگزار شد

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه بندرگز، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شب گذشته، ۱۱ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از گلستان به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه بندرگز، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شب گذشته، ۱۱ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه بندرگز در این محفل قرآنی با اشاره به اینکه باید با نهادینه کردن مفاهیم و فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان، نسل آینده را با قرآن بیمه کنیم تا تهاجم و غارت فرهنگی نتواند در آنها تأثیر بگذارد، اظهار کرد: اکثر آسیب‌های امروزی جامعه به واسطه دوری از قرآن کریم است، خداوند متعال در آیات مختلف انسان‌ها را به تدبّر در کلام الهی سفارش کرده و تأکید خداوند متعال این است که سبک زندگی انسان‌ها سبک زندگی اسلامی و قرآنی شود.

امام جمعه بندرگز افزود: رشد و تعالی اخلاق حاصل از انس با قرآن کریم باید در جامعه به صورت محسوس دیده شود. امروزه بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه هستیم، لذا قاریان و حافظان قرآن کریم نقش بسیار مهمی در تبیین اخلاق اسلامی در جامعه دارند.

امام جمعه بندرگز گفت: اخلاص در کار و مردمی بودن بسیار مهم است و رعایت آن موجب تقویت کار و ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی خواهد شد.

همچنین در این محفل قرآنی امیرحسین رحمتی قاری بین المللی قرآن و علی غدیری از قاریان ممتاز استانی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha