توزیع 18 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی
کد خبر: 4130581
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

توزیع 18 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان 18 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

ارسالی// توزیع 18 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان، امروز، 10 فروردین، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروز مردم مناطق مختلف استان به خدمات گروه‌های جهادی دلگرم شده‌اند گفت: گروه‌های جهادی امروز به عنوان حلقه‌های واسط اجتماعی و کسانی که در بین مردم اعتماد و مشروعیت دارند تبدیل به حل‌کننده مشکلات شده‌اند.

وی ادامه داد: در راستای نهضت مواسات و کمک مومنانه، 18 هزار بسته معیشتی در ابتدای سال جدید و ماه مبارک رمضان تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کاشفی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی 800 هزار تومان است، افزود: هر سبد کالا شامل 10 قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌ها است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان (سپاه، پایگاههای مقاومت بسیج و گروههای جهادی) تهیه و توزیع شده است.

به گفته وی، با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مومنانه، قرارگاه محرومیت‌زدایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و با هم‌افزایی نهاد‌های انقلابی نهضت کمک مومنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومین و نیازمندان راه‌اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha