محقق شدن ۱۵ هزار جلسه انس با قرآن در گلستان
کد خبر: 4130493
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
در ترسیم سند چشم انداز قرآنی مطرح شد

محقق شدن ۱۵ هزار جلسه انس با قرآن در گلستان

استاندار گلستان در اولین جلسه شورای راهبردی سند چشم انداز قرآنی استان گفت: در سند چشم انداز قرآنی استان برش‌های شهرستانی ترسیم شده که بنا شده است در این افق ترسیم شده ۱۵ هزار جلسه انس با قرآن در استان محقق شود.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در اولین جلسه شورای هماهنگی اجرای سند چشم انداز قرآنی ۱۴۰۸ که امروز، ۹ فروردین برگزار شد، گفت: اولین جلسه شورای راهبردی سند چشم انداز قرآنی استان را تشکیل دادیم که در ذیل این سند برش‌های شهرستانی ترسیم شده که قرار شده است در این افق ترسیم شده ۱۵ هزار جلسه انس با قرآن در استان محقق شود.

زنگانه افزود: برای تحقق برنامه‌های این سند هر فرماندار همانند استاندار ملزم به تعیین یک دستیار قرآنی است و تلاش می‌کنیم با تشکیل پایگاه‌هایی در راستای پرورش قرآنی و انس با قرآن گام برداریم.

استاندار گلستان به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ انس با قرآن در جامعه اشاره کرد و گفت: برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری باید جلسات انس با قرآن در سطح جامعه بیشتر و در میان نسل جوان ترویج پیدا کند، لذا تشکیل جلسات انس با قرآن که پرچم آن هم امروز رونمایی شد می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

زنگانه با بیان‌اینکه اقدامات همه دستگاه‌های متولی قرآنی باید براساس این قرارگاه انجام شود، گفت: بنا داریم که ۱۵ هزار جلسه قرآنی  در جمع سپاری خیر قرار دهیم که علاوه بر بودجه مرکزی اختصاص یافته به جلسات قرآنی هریک از هم استان‌ها می‌توانند در این کار خیر شرکت کرده و در ترویج انس با قرآن شریک باشند.

در پایان مراسم با حضور استاندار و جمعی از مسئولین علاوه بر ابلاغ احکام قرآنی به همه فرمانداران و متولیان قرآنی از پرچم جلسات انس با قرآن استان رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha