محفل انس با قرآن در آزادشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4130476
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

محفل انس با قرآن در آزادشهر برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن با حضور فرماندار و امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به همراه تفسیر و بیان نکات تجویدی قرآن در امروز، ۹ فروردین مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) شهرستان آزادشهر برگزار شد.

محفل انس با قرآن در آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن با حضور فرماندار و امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به همراه تفسیر و بیان نکات تجویدی قرآن در امروز، ۹ فروردین مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) شهرستان آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام منصوری امام جمعه آزادشهر در این محفل قرآنی با اشاره به نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان، گفت: در خانواده‌ای که والدین به قرآن و مفاهیم آن اهتمام ورزند باعث انس بیشتر فرزندان به قرآن و توجه به رفتار آموزه‌های دینی و اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به روش‌های جذب کودکان و نوجوانان برای انس گرفتن با قرآن بیان کرد: خانواده با ثبت نام فرزندانشان در موسسات قرآنی و دینی، شرکت در محافل قرآنی و استفاده از امکانات و تجهیزات قرآنی زمینه‌های انس با قرآن را در آنها تقویت کنند.

امام جمعه آزادشهر گفت: قرآن با فطرت بشریت آمیخته است، لذا انسان هر قدر مقامش در حفظ و قرائت قرآن بالا برود به همان اندازه تواضعش نسبت به موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، دینی و مذهبی بیشتر می‌شود.

همچنین در این محفل قرآنی مهدی رضایی از قاریان استانی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و به برندگان مسابقات قرآنی این محفل جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha